Позакласний захід.

Творча гра:
 «Десять кроків до відкриття».

«Є десятеро людей, упевнених, 
що цього бути не може.
І напевно знають це.
Потім приходить один,
хто цього не знає…
от він і робить відкриття.»

                                А. Енштейн.


Щоб дізнатися, чи є у вас творча жилка, спробуйте згадати свої власні творчі досягнення. Велику коробку, яка перетворилася на будиночок, не звичайну фігуру зі снігу… Згадали своє захоплення життям і бажання експериментувати, грати? З роками ми всі приходимо до одного результату: наш творчий рівень помітно знижується – нам стає нецікаво лазити по деревах, будувати замки з піску.
Іронія долі в тому, що кожен із нас – природжений художник, поет, музикант, експериментатор.
Згадайте розмаїття барв фломастерів, олівців, фарб!
Що ж підтримує вогонь творчості?
Передусім – цікавість!
Ви бажаєте відкрити щось не звичай не у собі? Тоді запрошую вас здійснити мандрівку до свого «Я» за пошуком свого творчого потенціалу.

Творча гра «Десять кроків до відкриття».
1 крок. « Стати дитиною».
Усе життя ми обмежуємося отриманими знаннями. Спробуйте « стати» дітьми і вигадати запитання без обмежень. А потім обміняйтесь запитаннями і дайте свою дитячу відповідь.

2 крок: «Оживити слово».
Спробуймо поєднати семантику слова (його зміст) із його формою (літери). Слова складаються з літер і виражають поняття. У своєму малюнку ми спробуємо поєднати це. Спочатку зупинимося на предметах ї тваринах і намалюємо їх за допомогою літер. Наприклад: слон, їжак, кактус.

3 крок: «Оживити літеру».
Уявіть собі, що ви малу дитину знайомите з літерами. Потрібно знайти асоціацію літери з якимось образом.

4 крок: «Автопортрет».
«Малюємо портрет за допомогою літер.

5 крок: «Рецепт гарного настрою»
Учнів варто обєднати в групи за інтересами. Кожна група виробляє свій рецепт настрою, а потім пропонує його «скуштувати»

6 крок: «Здобути нові враження».
Учням пропонують різнорідну музику і брикет пластиліну. Із цього матеріалу пропонують створити нове враження від прослуханої мелодії, не оцінюючи її. На прикінці гри варто відзначити, як змінилося ставлення до почутої музики після запропонованого завдання.

7 крок: «Дати нове життя ломаці».
У дитсадку діти зламані речі, іграшки називають «ломаками». Кожен приносить з дому таку не функціональну річ і передає її сусідові, щоб той придумав, де ще її можна застосувати. Річ передається по кругу і на аркуші паперу кожен записує ідею.
Перша умова гри – не повторювати ідеї, уже написані на аркуші.
Друга умова гри – не обмежуватися правилами реальності, а думати, як маленькі діти.

8 крок: «Намалювати поняття».
Учням пропонується 10 слів, наприклад: життя, ілюзія, ностальгія, віра, свобода, індивідуальність, творчість, проміння, цікавість, вічність.
(Як ви помітили, це складні для сприймання слова, філософські поняття. Для того, щоб їх краще запам’ятати, учням пропоную робити маленькі замальовки. Саме це зробити не просто. І в малюванні., у складності асоціацій вираження образів, що формують поняття, а не у пригадуванні слів, виявляється величезний творчий потенціал.

9 крок: «Я – квітка» Асоціація.
Дітям пропоную уявити себе у світі квітів. На яку квітку кожен із них був би схожий? Пропоную намалювати.

10 крок: «Зробити собі подарунок».
Уявіть, що посередині кімнати велика скриня із подарунками. Там є все, що завгодно. Подаруйте собі подарунок!
Учні діляться враженнями від «подарунків»

Результати творчих завдань не оцінюються загалом, акцентується увага на цікавих знахідках.


Комментариев нет:

Отправить комментарий